joi, 5 noiembrie 2009

Camping trip days...

Da, a fost..si a trecut foarte repede..Ne bucuram cand a inceput tabara, mai ales ca am cunoscut copii din scoala care nu-i stiam..Dar a fost foarte trist cand s-a sfarsit..mai ales ca dupa 2 zile incepea si scoala. Ne-am distrat frate! Zilnic faceam 4 ore de mate, care erau dimineata si treceau repede..deci ne ramanea restul zilei. Dupa-amiaza aveam liber..apoi mergeam ori in Slanic..ori stateam si faceam diferite jocuri. Mentionez ca tabara era la o pensiune cu 2 km inainte de Slanic Moldova.

Seara, aveam discoteca pana pe la 24:00 la care cu totii dansam, adica aproape toti, erau si unele specii de copii care nu stiau sa se distreze.

In ultima noapte, in timp ce eram la discoteca, un liliac a intrat in pensiune :|. Deci toti eram intrati in panica, dar l-am terminat..cu farasu' :)).
In aceeasi zi am fost la un schit, erape un munte, deci aveam 1 ora de urcat, daca o luam pe drumul auto, dar ce a ce numai 3 dintre noi stia (eu si inca 2) era ca pana sus era o poteca, pe care faceai 30-40 min..asa ca pe drum in nos, noi tustrei :D, am luat-o peacolo, si mergand la "vale" am prins viteza si mare ne-a fost mirarea cand ne-am uitat la ceasurile screen-touch-urilor :P si arata si 10..deci facusem 10 minute, si am ajuns chiar si inaintea unei profe care venise cu masina :D.

Experienta placuta--pacat ca a durat 1 saptamana si ca a fost inaintea "startului" anului scolar.


Cu respect,
Victoraj.

P.S.: Scuzati ca nu am postat intamplarile in ordina cronologica si ca poate am facut greseli gramaticale..dar trebuie sa ma culc:D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu