marți, 24 noiembrie 2009

Muult, Muuult....

Ok, imi cer scuze fata de cititorii mei, n-am mai postat de ceva vreme, dar acum sunt plin de subiecte..:D..

1. Raspuns la Commenturi..:

@gabi: Pistruii sunt sensibilitate profesoarei de Biologie, deci m-a iertat...:D
@ABucin: Pai, azi am trecut pe langa o oportunitate de zile mari, sa stau o ora dupa program, si sa spun neclaritatile de la teme..dar a venit si a trecut:)), si cu recuperatul, da, vom recupera, deoarece la orele suplimentare nu ne preda.., si chiar de ne-ar preda..tot am face :D .

2. Astazi

Scoala asta, din nou obosit:D..Sa vedeti:

La engleza, discutii despre nutritie!

La Mate, Matematica!

La sport, basket sau Ping-Pong..am jucat de-amandoua..Campion, normal :P :).

La Istorie, test! Fix mie, si colegului meu de banca, ni s-au nimerit niste teste din cls a -5a(noi fiind intr-a 6-ea)..printr-o amestecatura de teste..:D..Si proful se uita in lucrarea mea, si nu-si dadea seama ca e de-a 5-a..

La muzica, 15 min, Karaoke Michael Jackson!, 25 min..lectie..

3. Diverse..

Increderea

..defapt ce este increderea? Poti avea cu adevarat incredere in cineva?Eu zic ca nu. . Poti crede ca ai incredere in cineva pe deplin? Nu..
Si totusi, multi oameni au incredere..:DCiudat, nu?

Sa citim...

Da, mai rar asa ceva la mine..dar totusi, dreptu-i ca mai bine citim o carte, de cat sa jucam eva pe calculator ... Nu m-ia placut inainte, dar pentru ca s-a nimerit o carte care chiar nu-mi placea..

Ce-mi place:

Pai..Cartile cu muult dialog, cartile de aventura!

Ce-mi displace:

Cartile cu multa descriere :| .

Voua ce va place?Lasati comment!;)

Acum citesc Legende romanilor..si multe dea-colo sunt impotriva religiei mele (Ortodox)..legate de formarea lui Dumnezeu..dar apoi mi-am dat seama, ca majopritatea cartilor sunt impotriva religiei mele :)) .

Am citit: Cum am invatat romaneste (Constantin Negruzzi), Pe drumuri de munte(Calistrat Hogas) si mai multe, dar nu-mi amintesc chiar acum..:D (atat de mult mi-au placut :D , nici numele nu-l mai retin)


Cam atat..

Cu respect,
Victoraj!

2 comentarii:

  1. Eu as zice sa te duci la doamna bibliotecara, cea mai draguta bibliotecara din lume, si sa-i spui:

    "Doamna, eu sunt un baiat care vrea sa citeasca dar nu stie ce."

    Eventual poti sa-i detaliezi genul tau preferat si ea poate sa-ti recomande :D

    Ce zici?

    Sunt curioasa sa aflu ce iti zice :D

    Bafta la scoala!

    P.S. Am citit ca luati vacanta mai dreveme, adica pe 15 decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descopeit cea mai frumoasa melodie de Craciun in engleza :).

    http://www.youtube.com/watch?v=3lasUhPa07w&feature=PlayList&p=C8034CC786C5CB3C&playnext=1&playnext_from=PL&index=43


    Ti se si potriveste pentru ca se cheama"little drummer boy " :D

    RăspundețiȘtergere