joi, 19 noiembrie 2009

De acum peste vreun an, Voi fi matematician..

Cand?
Speculez ca intr-un an:)).

Cine?
Da, eu, eu si clasa a 6A, Bacău, Şcoală Mihai Dragan..

De ce?
Pai: matematica e frumoasa, da, este!Dar cateodata, ai nevoie de o PAUZA..deci, acum 2 saptamani, am facut in total 5h de mate/5 zile de scoala..da..poate nu credeti ca e mult, dar sa le faceti si voi si veti vedea. Chiar si dimineata, cand asteptam linistiti ora de Religie Ortodoxa, cine credeti ca si-a facut aparitia pe usa?Doamna de mate..Si am facut o ora de geometrie..

Si acum restul zilei de azi:

Pai dupa experienta cu matematica, eram destul de treji pentru a incepe o ora de Geografie, unde Colegul meu, Bogdan, a fost in forma:D, si faza e ca profa', nu s-a suparat..chiar a ras cu noi..

Mai departe, o ora de biologie, la care, din pacate, mi-am uitat caietu' acasa, dar profa' era bine-dispusa, ca de obicei, si astazi pistruii mi-au folosit:)), deci am scapat.

O noua ora de geometrie, care, a fost mai usoara(pentru restul colegilor, in-afara de Razvan si cu mine) deoarece, am iesit la tabla la 5minute dupa ce s-a "clopotit" :)). E, si am stat juma' de ora, adica din ora de matematica, si apoi a iesit coelgul meu de banca, care a rezistat cu brio restul orei la tabla !.

O ora de romana, in care m-am confruntat cu elementul regent..da, mi-am batut capul, si tot nu mi-am dat seama, pana cand m-am prins chiar cu 2 ore inainte sa postez .

Si, ghiciti ce ora? SPORT! Asa ca ne-am distrat in sala, unde am jucat "o miuta" :)) Deci am iesit extenuat, transpirat, si mahnit de la ora, din anumite motive..:D

A fost bine la scoala, si acasa, mi-am facut temele, am mai jucat putin C.S 1.6, nu zic ca-s bun, dar joc de distractie..

Cam atat..

Cu respect,
Victoraj!

2 comentarii:

  1. As vrea sa stiu cum ti-au folosit pistruii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai sa vezi ce fain daca apuci o inspectie de grad si faci 4h mate/1zi xD Oricum look at the bright side: macar nu trebuie sa recuperati materia din cauza "concediului" bugetarilor...

    RăspundețiȘtergere