luni, 16 noiembrie 2009

Diverse



Cateva imagini din vacanta, o calatorie la Lacu' Rosu.


Da, m-am facut bine..

La scoala, atmosfera amortita..
Am iesit la tabla, am raspuns, bineinteles ca profii le-au intrebat pe fete daca s-au intors(de parca nu le vedeau:|)..da..Bogdan, un coleg de-a meu, ma inveseleste tot timpu' :)) De exemplu azi cand statea profa de fizica cu spatele la noi, Bogdan se ridica in picioare si dansa, e o figura:) . Maine am ora de sport, si abia astept, orele astea ma relaxeaza:D. Imi place..jucam basket, si ne pune echipe mixte, baieti, fete..Si nimeresc cosu..:D.
Vizitati TrenuleZZe.ro;). Acum, pe langa Addons-uri pentru MSTS, vom avea, din aceasta seara sper, si pentru Trainz! Va asteptam!

Cam atat, mai postez maine, cu ce am mai facut;)


Cu respect,
Victoraj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu