marți, 10 noiembrie 2009

Ploua..Ploua..

Postez..Si afara ploua torential, de nins, n-ar ninge!!! Azi am fost bolnav..si inca sunt ;). La scoala au fost "doar" 7 absenti, ramanand doar 16 copii in clasa. De "gioi" ma duc . Ieri nici n-am fost la scoala si am si luat 10 la franceza:D(bine, ne-a adus niste teste date:| ) .

Muzica:Am gasit ceva melodii noi, ma uitam la EMA Best Of(EuropeanMusicAwards)..de genu:
-Feel Good Inc.-Gorlliaz
-Franz Ferdinand-Take Me Out .

Plictisitor, nu?Stiu..daca asta e starea mea, asta e si starea blogului..:D

Port masca din-aia care poarte Qerida(Oana Zavoranu), din-aia cu cristale "shmanglovsky"..:)) Oricum, e prea mare tam-tam cu virusu' asta.. Cum am mai spus, cine stie ce virus scapat din laborator pentru bani pe timp de criza o fi?

TRAINS::D, in sfarsit am ajuns aici, in legatura cu jocul de mai devreme(postul precedent), ma apuc de o ruta pentru el! Bacau-Roman!

Cu respect,
Victoraj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu